مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون کیولد سامسونگ 85q60a کیو ال ای دی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلویزیون کیولد سامسونگ 55q80a

با تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q60A بازی شما اصلاً دچار هنگ شدن، مکث و تاخیر در ورودی نخواهد شد به عبارتی شما یک بازی روان و با شتاب لازم و البته بدون تاری دید را تجربه خواهید نمود. نیز تنظیمات بازی را به صورت یک منو بر روی نمایشگر تلویزیون نمایش می دهد تا امکان دسترسی آسان تر و سریع تر شما به پارامترهای بازی ایجاد گردد. به کمک این ویژگی هر لحظه می توانید عوامل مختلفی همچون نسبت تصویر، لگ ورودی و اتصال هدست را بررسی کنید و در صورت لزوم تغییر دهید. می توانید به وسیله مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به وب گردی بپردازید.

یعنی شما این امکان را خواهید داشت تا صفحه نمایش تلویزیون را به یک تابلوی تزیینی تبدیل نمایید و به زیبایی و شیک بودن فضای داخلی خود بیافزایید. سامسونگ تلویزیون Q60A را به تکنولوژی Q-Symphony Lite مجهز کرده است. به کمک این فناوری صدا به صورت همزمان از تلویزیون و ساندبار پخش میشود. بنابراین دیگر نیازی به قطع کردن صدای بلندگوهای تلویزیون نخواهید داشت.

نقد و بررسی کیولد سامسونگ Q60a

کاربر گرامی جهت اطلاع از شرایط و نحوه ی خرید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. در صورت بروز هرگونه مشکل در کالا هنگام تحویل، کالا عودت داده میشود. بهتر است برای راحتی سایر کاربران فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. جهت آسوده خاطر شدن شما مشتریان ارجمند اعتماد شما را به مطالعه این لینک جلب می کنیم تا با اطمینان خرید کنید ؛ دوست داریم با آسودگی خیال خرید کنید . ثبت سفارش بر روی سایت باعث تسریع خرید شما و پردازش توسط همکاران ما خواهد شد .

ریموت کنترل جادویی با قابلیت ارسال صدا و پشتیبانی از Google Asisstant برای اجرای دستورات صوتی راحتی را به ارمغان می اورد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه ارسال با فروشندگان فروشگاه اینترنتی بانه می تماس حاصل فرماید. علاوه بر کیفیت تصویر که در تلویزیون های سامسونگ بسیار مهم و پر توجه است سیستم صوتی آن هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تلویزیون کیولد سامسونگ Q60A دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات است و این میزان صدا توسطفناوری DOLBYتقویت می شود و صدایی رسا و بدون نویز را به شنونده های خود تحویل می دهد تا لذت تماشا کردن تلویزیون را برای کاربران چند برابر کند. در بخش دیگری از امکانات سیستم صوتی این تلویزیون، سامسونگ از Object Tracking Sound Lite رونمایی کرده است؛ فناوریی که صدا را در صفحه نمایش ردیابی می کند و با کانال صدای مجازی، یک تجربه صوتی فراگیر را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید و قیمت تلویزیون الجی ، سامسونگ ، سونی و لوازم خانگی با گارانتی معتبر شرکتی ،

در حال حاضر ، با توجه به عرضه اخیر آن در بازار ، نظرات زیادی ندارد ، اگرچه اینها کیفیت تصویر آن را برجسته می کند. با قابلیت 100% Color Volume (حجم رنگ صد در صد)؛ فناوری Quantum Dot بیش از یک میلیارد رنگ را ارائه می دهد که با هر سطح از روشنایی؛ این رنگ ها زنده و طبیعی باقی می مانند. تلویزیون های QLED می تواند صد در صد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهند و فرمت مناسب فیلم های HDR و صفحه های سینمایی را برای تلویزیون ایجاد کنند.

تلویزیون سامسونگ 75ru8000

به این ترتیب به صورت سریع و آسان می‌توانید از تماشای محتوا در نمایشگر تلویزیون لذت ببرید. در حالت محیط تلویزیون به بخشی از دکوراسیون خانه شما تبدیل خواهد شد. چنانچه تمایل داشته باشید می‌توانید یک مجموعه از عکس‌های خودتان را به شکل اسلایدر در آورده و بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ به نمایش بکشید. تلویزیون در این حالت می‌تواند اطلاعاتی نظیر زمان و آب و هوا را در اختیار شما قرار بدهد این در حالیست که سطح انرژی مصرفی دستگاه به خوبی بهینه خواهد شد.

گوشی هوشمند خود فعال نمائید و سپس با ظاهر شدن پیغام مجاز بودن حضور تلفن بر روی صفحه، به آرامی ضربه بزنید تا در عرض یک ثانیه ارتباط میان تلویزیون و گوشی شما برقرار شود. به کمک این قابلیت صحنه های بازی به حدی نرم اجرا می شوند که تشخیص تاخیر در آن ها دشوار خواهد بود؛ بنابراین صحنه های سریع بازی را روان تر، با تاخیر بسیار کم، بدون تاری و مکث مشاهده خواهید کرد.

گوشی هوشمند خود فعال نمائید و سپس با ظاهر شدن پیغام مجاز بودن حضور تلفن بر روی صفحه، به آرامی ضربه بزنید تا در عرض یک ثانیه ارتباط میان تلویزیون و گوشی شما برقرار گردد. به کمک این قابلیت صحنه های بازی به حدی نرم و روان اجرا می شوند که تشخیص تاخیر در آن ها دشوار خواهد بود و تاری دید و پرش تصاویر نیز به حداقل می رسد. نیز به منظور ارائه کنتراست بالا کمک گرفته شده است تا تصاویری با کیفیت تر را شاهد باشید. همچنین شما می توانید بدون محدودیت در فاصله ، تجربه غوطه وری باسامسونگ 85Q60A داشته باشید.

تلویزیون 75 اینچ کیولد سامسونگ مدل Q60t

این ویژگی باعث می شود هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی PlayStation و Xbox میزان Input Lag به حداقل برسد و شما بازی ها را با دقت بیشتری بازی کنید. میزان Input Lag یا تاخیر ورودی هر چه کمتر باشد، بازی کردن لذت بخش تر خواهد بود. همچنین ویژگی Game Motion Plus نیز در حالت بازی فعال میشود تا صحنه های اکشن و سریع بازی ها را کاملا صاف و شفاف مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ Q60A دارای ویژگی Super Ultrawide GameView است و به شما اجازه میدهد رزولوشن صفحه بازی هایی را قابلیت Ultra Wide پشتیبانی میکنند را تنظیم کنید.

به واسطه ارسال فوق سریع 24 ساعته و دریافت وجه در منزل بعد از تست و ارسال کالای 100 درصد اصل با کمترین قیمت رقابتی شما بهترین خرید را تجربه خواهید کرد. مدیر عامل از خرید در 20 رمضان 1398 از طرف برنامه پخش زنده رمضان ، صدا و سیمای مهاباد دعوت به مصاحبه ای با موضوع انگیزشی و کار آفرینی و پیشرفت شد . فروشگاه از خرید در سال 1390 پروانه کسب فروشگاه لوازم خانگی را دریافت کرد و سپس با ظهور پروانه کسب فروشگاه مجازی آن را جایگزین و دریافت کرده است.

یکی دیگر از نقاط قوت در طراحی این محصول طراحی تقریبا بدون حاشیه آن است. قاب بدون حاشیه نه تنها بر زیبایی دستگاه افزوده است بلکه با یک هدف عالی برای تجربه تماشای بهتر طراحی شده است. بدنه یکدست و خیلی شیک این تلویزیون نمای زیبایی به هر دکوراسیون مدرن می‌بخشد.

با استفاده از این قابلیت شما بدون نیاز به نرم افزار خاصی می توانید محتواها را به سادگی مشاهده کنید. تولید محتوا برای چنین دستگاه هایی ساده تر خواهد بود و تولیدکنندگان محتوا از این قابلیت قدردانی خواهند کرد. نمایشگر QLED قدرتمند و هم تراز و رقیب تلویزیون های OLED که از فناوری Dual LED جهت نمایش کنتراست بالا بهره میگیرد. البته با وجود شباهت آنها باز هم تلویزیون سامسونگ 85Q60A طراحی بسیار شیک و خوش تراشی دارد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: لیست قیمت تلویزیون 85 اینچ 4k , لیست قیمت تلویزیون 85 اینچ سامسونگ , تلویزیون سامسونگ Q60A , تلویزیون کیولد , تلویزیون 85 اینچ , تلویزیون 85 اینچ سامسونگ , تلویزیون سری 6 , قیمت تلویزیون سامسونگ 85Q60A , مشخصات و قیمت خرید تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q60A , تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q60A ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : دو شنبه 29 آذر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی